Specialusis pedagogas ir logopedas

Logopedė Laura Baltrukonytė (el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.el. 8-652-96446).

Darbo laikas:

          Pirmadienis           8,55 16,25;

          Trečiadienis          8,55 17,25;

          Penktadienis         9,00  12,00.

 

Vyresnioji logopedė Judita MiniotaitėAstakhova (el. p. miniotaitejuditaŠis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.el. 8-646-00938).

Darbo laikas:

          Pirmadienis          9,00 16,30;

          Antradienis         10,30 16,10;

          Ketvirtadienis        9,40  16,10.

 

       Mokyklos logopedo pagrindinis tikslas rūpintis mokinių kalbos vystymosi raida, kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimų korekcija, mokyti taisyklingai kalbėti ir reikšti mintis žodžiu, taisyti tarties, rašto trūkumus, mokyti skaityti ir rašyti be klaidų.

          Mokyklos logopedas:

  • įvertina vaiko kalbos raidą, skaitymo bei rašymo įgūdžius, identifikuoja esamą sutrikimą, sudaro kalbos korekcijos planą sutrikimui įveikti ar sušvelninti;
  • įvertina oralinę motoriką, esant sutrikimui parenka individualius korekcijos būdus jiems įveikti ar sušvelninti;
  • per sensorinę stimuliaciją skatina prieškalbinę raidą;
  • per įvairias žaidybines situacijas skatina vėluojančios kalbos raidą;
  • padeda įveikti ar sušvelninti garsų tarimo sutrikimus;
  • lavina foneminę klausą, girdimąją atmintį ir dėmesį, moko ilgesnį laiką susikaupti ties kalba, garsais;
  • logopedinių pamokėlių metu formuoja neišsivysčiusią kalbos sistemą – plečia žodyną;
  • formuoja/koreguoja garsus, moko pritaikyti gramatinius dėsningumus, rišliai papasakoti;
  • padeda įveikti ar sušvelninti balso sutrikimus;
  • padeda įveikti ar sušvelninti kalbos ritmo ir tempo sutrikimus (mikčiojimas, greitakalbystė ir kt.);
  • šalina skaitymo ir rašymo sutrikimus;
  • konsultuoja tėvus kalbos korekcijos klausimais, ruošia rekomendacijas į namus.

       Ugdant specialiųjų poreikių mokinius, sėkmę lemia tinkamai parinkta mokymo priemonių ir būdų sistema, mokytojų, specialistų ir tėvų bendradarbiavimas.